D e j t..

..kvällen började och slutade på torggatan :)
Först var det jag, Jossan & Mallan, men efter 2 låtar på
idol kom Karro över också, istället för att "risa & rosa" genom
msn, en gård emellan, så knallade hon över gatan till oss.
Så man kan säga att Marmaris gänget hade en dejt,
dock utan fiskbullar, sol, vodka&red bull(ar) och värme då.

Sen efter idol cyklade jag hem, för en annan ska ju upp i ottan imorn,
och ännu tidigare på söndag! aotch

Så nu ska jag stänga av denna dumburk, kolla "resultatet" på idol, 
så på med nästa dumburk, tv:n!

Sweet dreams!


ps. det gör ont i amren, och en "bula" har uppkommit, men man är ju viking, eller? tss! ds.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja vi får väl se om jag klarar det. får köra på som bara den. men man förstod ju nästan att det var eddie som åkte ut :)



går det bra på jobbet?

2009-11-14 @ 12:08:30
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0