Uppraggade en onsdag kl:16.30

...Inte varje dag, haha!
 Men just precis vad som hände mig o Minime igår.
Jag skulle till Apoteket o köpa panodil, så parkade vid
ica. Sen på vägen tillbaka till bilen åker en BMW cab
förbi och hejjar. Och Minime nickade tillbaka o frågade sen
om jag kände dem, eeh, nej sa jag.. Sen vänder dem och
stannar och frågar vart Joar ligger, för det skulle tydligen vara
fest där, igår, en onsdag (?) Minime sa vart det låg, efter det frågade dem
oss om vi ville åka med i deras cab och började fälla ner taket,
Nix sa vi, ska hemåt.. Men hör av er sen då, vi är här till nästa vecka och
vill bara umgås i sommarsolen, vi är snälla, så gav han oss sitt nr.

HAHA, hallåå? Jaja, kul hade vi åt det iaf, huvudsaken ; )
Roliga människor det finns ibland.

...Ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Sånt händer ju bara er ;) hihi

2009-05-14 @ 19:54:17
Postat av: Hannah

Emma, har du sett sista avsnittet av Grey's?

2009-05-16 @ 01:34:11
URL: http://ejnersten.blogg.se/
Postat av: Hannah

Alltsa dom tva sista avsnitten! Men de kanske inte ar sasongsavslutning an i Sverige? Iaf, dom var sjuk spannande : )

2009-05-16 @ 18:44:31
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0