Vårkänslorna blommar, och kärleken ekar med sin frånvaro

Haha, blev ju nästan lite poetiskt där!

Dagen har spenderats i solen, tillsammans med Hanny!
Gick en kortis på stan först, sen bänkade vi oss i solen.
Hon klirrade en Take away kaffe också, det ser så mysigt
ut att sitta i solen och sörpla kaffe ur en take away mugg.
Men alla som känner mig vet att jag hatar kaffeblask, usch!

Men vi kom fram till att Enköping är ingen rolig stad att sitta
i solen och glo på folk i. För det är typ noll människor som rör sig på torget.
Och ser man några, ser alla likadana ut.
Nej, en riktigt härlig "sitta-och-glo-på-folk-stad" är sthlm,
där finns det både de ena och det andra folket. En salig blandning
att fästa ögonen på : ) Men vi hade det trevligt ändå!

Efter det gick jag och hämtade bilen, som har fått sig ett par nya bromsar!
Och jag har varit på så bra humör idag, tänk vad solen kan göra mycket : )

Hoppas det är dåligt väder nu torsdag & fredag, för då ska jag jobba,
och vill inte vara avis på andra som får vara ute i solen och gotta sig :p
Glädjedödare, i know!

Hoppas ni också har fått njutit av min bästa vän, solen idag!

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0