Rock n´Roll

Åh, blir så förbannad. Har precis skrivit ett inlägg, så ska man trycka på

"Spara & Publicera". Självklart blir det "sidan kan inte visas", helvette!

Idag har man varit ledig, och då har man spenderat
lite tid på sjukan, hälsat på mamma, städat, duschat hunden,
slagit hål på några timmar ihop med Mallan, "fjutt´n", haha : )

Min helg har varit kanon!!
Fredagen: En liten sväng till Västerås, sen hem till Hannah för att
dricka lite vin, umgås och sjunga singstar. Är nog det roligaste som finns.
Och jag vet att det finns fler som håller med mig : ) Sen skulle de andra på
Joar, men jag vek av "hemåt" ; ) Utgång lockade inte speciellt för mig.

Lördagen: Skulle ha partajjat på "66 års kalaset", men kroppen tillät inte det : (
Så jag och Hannah åkte ut till Linda & Mike för att kika på mello:n och så tittade vi på
Björn Gustavsson´s dvd. Sjukt rolig film, har nog aldrig skrattat mycket åt en film.
Rekomenderas starkt! För ni som inte har sett den har missat något.

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!
Tack till alla er som förgyllde den ♥

...Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0