I miss you honey

Freeedag är det idag, sweet..
Det betyder helg, fast inte är man ledig för de inte..
Ska snart iväg och jobba, hm.. Sen när min första skolbok
anländer kanske man ska bläddra igenom den när man kommer
hem ifrån jobbet, EN fredag? Det måste vara nå fel på mig.

Fast vi har ju inte kommit dit ännu, kanske skippar boken,
och öppnar den på måndag, who knows?

Som sagt, jobb som står överst på schemat idag..
Sen ikväll vette sjutton, festa eller ej?
Jag är fan inte sugen, mer sugen på Let´s Dance finalen
och måttligt med godis, inte så där mycket som det blev tidigare i veckan,
usch! Får se hur eller vad jag känner för när jag slutar ikväll..

Vad ska ni hitta på?

...Heej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0