Catch a falling star

Måndag, fortfarande sjuk & plugg!

Jajjemen, det är vad dagen har bestått av..
Eller jag fick mitt inlogg till skolan vid kl:13 idag,
så ska väl ta tag i det här nu.. Har redan kollat in sidan
och uppgifterna, puh! Ska ta mig igenom den första uppgiften
innan denna kväll är slut, så man är på gång iallafall : )
Wish me luck!

Annars har man snorat och nyst hela dagen, varit allmänt
sänkt. Usch! Ingen som har nått knep eller nått, så skiten
ger med sig fort? Värdelöst att vara förkyld & ha feber!
Orkar inte ett dugg! Låter som en kråka när man pratar också.

Jaja, hoppas ni håller er friska och krya iallafall.
Dax att återgå till boken!
Ha en bra kväll denna måndag.

...Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Skit också, betyder att Lina hade rätt alltså :P. Undra varför jag fick för mig att det var dig jag träffa?

2009-03-30 @ 23:53:33
URL: http://cfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0