Stökig Midsommar

Är bara förnamnet, tyvärr!
Dagen började med att jag kikade på en film.
Sen bar det av til jobbet. Har inte varit ledig en enda
midsommar sen jag tog studenten. Menmen, tycker inte
det är så speciellt längre. Annat när man var mindre och
firade med familjen osv.

När mitt pass var avslutat, så gjorde jag och Mallan
oss i orddning för kvällen. Sen bara flög tiden iväg.
Först ut till Johan, skjutsade in några till stan, via vallby.
Vilken resa säger jag bara, huh. Stackars Mallan som aldrig
träffat typerna förr, tur att dom var snälla ; )

Väl inne i stan, så hann vi åka ut till Jossan och Bella, sa hej
och pratade lite, sen iväg igen.. Ut till Frida & Jarre, där det var ett
jävla ståhej, och då inte av det "braiga festande" ståhejjet, utan det
värre slaget, tyvärr : ( Synd att ovälkommna människor ska göra "intrång"
och förstöra för allt och alla i princip. Sen bli iväg körda, för att sedan återvända
ännu en gång, två pers. mer, pinsamt. För det hjälpte ju mycket till när resten av hela
festen var emot dem, vi säger en 30-40 pers mot 6 st, bra jobbat..

Så det var en riktig jävla skitkväll för många, glad att jag inte är
inblandad eller har medverkat i något.
Kvällen slutade i tårar, blod och poliser. Tur att jag hade åkt därifrån då!

Nåja, hoppas att eran kväll har varit så himla mycket bättre än det där : )

Jag och Stoffe har kikat på Twilight nu ikväll, bästa filmen!



Så jävla omoget att bete sig så illa och inte veta bättre
i din ålder. Respektera de yngre och låta dem ha skoj,
ist för att komma och förstöra, provocera och vara omogen.
Visa att du ÄR vuxen, acceptera att din s.k. "flickvän" inte är
omtyckt av någon i vårat umgänge, och tyvärr inte du heller nu.
Det här har gått för långt och du har sjunkigt nå enormt i allas
ögon nu, tyvärr. Det är du själv som har satt dig i skiten, och kommer
nog aldrig komma upp därifrån. Inte med våran respekt iaf.
Ditt liv och ditt val, inte vårat "fel". att saker har blivit som det har blivit. 
 Lämna oss ifred!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad bra skrivet, kunde inte gjort det bättre själv!

2009-06-21 @ 10:50:40
Postat av: Lina

Bra skrivet sis, håller med om varenda ord. I love you <3

2009-06-22 @ 12:53:30
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0