Fotboll Fotboll Fotboll

Jajjemen, snart börjar Sverige - Malta, hoppas på vinst såklart! (Y)

Ett himlans tjat om att man bloggar försällan, så nu så : )

Helgen har varit toppen på alla sätt och vis, i fredags var det studentfirande
för Josefin & Fredrik, jättelyckad dag/kväll, trots kylan och stormen.
Fast jag var nykter och körde alla fyllskallar, men jag var nog en av dem
som hade roligast : )

Lördagen bestod av inflyttningsfest hos Joss & Marcus, jätte trevligt : ) Tack!
Var dock lite problem att komma in till stan sen ifrån landet, men efter mycket om och
men kom jag, Lisa o Mathilda till slut in till stan och joarblå där mina kära Pudlar spelade!
Vart en rolig avslutning på natten också! ; ) Passionsfrukt, korv osv, haha.

Söndagen bestod av bakishäng hos Emelie, med kebab och sega rally (Y)

Sumering: En toppen helg med de bästa som resulterade i mycket skratt, sång, skratt,
dans, vin m.m. Tack, ni är bäst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0