Puder

Har varit lite klent med inlägg..
Men har bara jobbat, så ine haft något direkt
att blogga om.. Trodde jag skulle vara ledig igår,
och kunna köpa julklappar, som jag inte hunnit gjort
ännu. Men icke, jobbet kallade även igår, men hann
köpa 3 st innan jobbe iallafall, bättre än inget :)
Ska nog försöka att hinna köpa några till idag innan
jobbet. Sen är jag förmodligen ledig imorn, så då
kanske man hinner bli färdig, vore ju kanon..

"Snön ligger kvar på gator och torg" jajjemen, och kallt
som fan är det, -10 grader, aoutsch.. Det kallar jag kyla!
Hoppas att det ligger kvar över julveckan bara, annars vore
det ju onödigt om det kom. Visst, jag är inget fan av kyla / vinter,
men jag har mycket hellre det, än regn / mörker / rusk, nu är det
iallafall ljust ute : )

Nej, dax att hoppa i kläderna och göra något åt fejset!
Imorrn äre LÖRDAAAAG : ) woop woop!


Utanför vårat hus härom kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0