Ibland så händer det

... Fredagen började med jobb!
Sen var det inte så mycket mer med det, hem, duscha,
tog det lugnt.. Det fanns / jag hade inte en enda plan för kvällen,
KUL tänkte jag.. Sen på 15 min, så var det bestämt, grogg i källaren : )
Blev ett par sådana, lite kortspel och musik, sen skjutsade Z ner oss
på stan, där det var bråk, tog lite tid innan vi kom därifrån. Drygt!!
Tappade humöret för en stund där. Men sen så, iväg till Joar, och fan så skoj
det var. Från inga planer alls, till det motsatta, en skit bra kväll!

Lördagen, var lite klen, tog en Irpen, somnade om, och gick upp
vid kl:15, fixade lite mat och bara va. Den kvällen slutade lugn,
som behövdes, för jobbet kallade i söndags.

Trodde jag skulle ha en ledig dag idag, men icke, dom ringde och
väckte mig ifrån jobbet, så det var bara att pallra sig upp, käka frukost
och cykla i väg. När jag slutade vid 21 nu ikväll, så åkte jag, Lina o Rolf
och hyrde film, sen förbi maxi.

Lina´s kommentar på Maxi: " Men sluta prata om dem, jag vill inte dö "
HAHA, jag o Rolf gick och pratade om zigenare (stavas?)

Nej, nu är det bedtime, sen jöbbe i möre!

Nu är Jossan & Karro i Turkiet och har det bra också, vissa har det bra :)

Kommentarer
Postat av: josefine

ja vissa har det bra, men snart åker vi hem igen! :(

2009-12-16 @ 14:37:36
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0