Feberyra & Hostmaraton, typ

Fast febern tror jag har lämnat min kropp nu, puh!
Men host fan är inte att leka med, hostade mig till sömn
inatt vid kl:2:30, klockan ringer 6:30, sen har jag jobbat
hela dagen, köpt sista julklappen och nu är jag skit hungrig!

Ska snart iväg till mamma på "uppesittarkväll",
käka skinkmacka (bästa med julen, julskinka) : )
spela bingolotto, äta ost & kex, sen glider nog en och en annan
knäck ner också skulle jag tro. Är väldigt sugen på
chirre, så köper nog med mig det också!

Imorgon är det julafton, blääää...
Inget fan av julen, alla stressar, alla ska ha julklappar,
man vet inte vad man ska köpa till folk, frågar man får man
till svar: " Jag vet inte, jag behöver inget", men KUL!!
Många dör i trafiken, pga all denna jävla stress, sån
förbannad hysteri runt julen, och min fråga är, why??

Jag skulle hellre kunna skippa den, ligga på playan och dricka
paraplydrinkar, det skulle vara en perfekt jul det. Who´s  whit me? ; )
Inte tänka på ett skit, förutom att man måste vända på sig i solstolen,
och det orkar jag nog med...

Nej, nu ska vi väl ta o röra oss? 



xxx


Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så fin! Hoppas du hade en bra julafton! <3

2009-12-25 @ 13:53:05
URL: http://pompeey.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ja de var kul igår men de var så mycket folk alltså helt galet! :) Men de är ju kul att de händer nått i lilla byn, haha! Utgång ikväll också? :)

2009-12-26 @ 13:29:20
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0