Hemma igen : (

.. Tänkte bara säga att jag är hemma, jag lever, och har haft det helt UNDERBART!

Skulle kunna åka tillbaka redan nu ikväll, på stört.
Jossan sms: "Välkommen till Marmaris sjukan, du kommer aldrig bli frisk ifrån den"! :)

Har tyärr lyckats dra på mig feber, så är inte så där jätte pigg!
Jävla flygplan utan filtar säger jag bara, usch! Fick det i lördags natt :(

Så jag återkommer väl sen när man har piggnat till, eller nått!
(om jag inte smyger iväg till Turkan igen) Haha..


"Watch out, sick women walking"









Kommentarer
Postat av: Hannah

Du va tvungen att lägga in den två gånger också! Dubbelt så bra ; )

2009-08-31 @ 21:03:26
Postat av: Hannah

Du va tvungen att lägga in den två gånger också! Dubbelt så bra ; )

2009-08-31 @ 21:06:11
Postat av: Paulina

Åh har du haft bra? =) Dum fråga kankse. Krya på dig vännen puss

2009-08-31 @ 22:55:54
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Paulina

Fan de låter ju underbart, tråkigt att du blivit sjuk! :/ Jo min födelsedag var toppen bra. Fulla och glada! Vart i turkite var ni? Hade ni fint väder varje dag? =) puss

2009-09-01 @ 17:18:41
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0