Bye Bye Svedala, och hej hej Turkiet

Idag har jag varit lite stressad. Ni som känner mig vet att jag brukar ha
packa klart vid det här laget, en vecka innan typ. Men jag har packat IDAG,
och ska stoppa ner det sista imorn. Så man är lite uppstressad över det.
Inte likt mig.. Har nog inte riktigt fattat att om 24 h är jag inte i sverige, utan i
Turkiet, med Mall, Joss & Karr : ) I VÄRMEN & SOLEN!

Dagen har då bestått av packning, checka av, packning osv.
Sen kom min lilla skrutta hem och umgick lite med mig ♥ Följde med ner på stan
och var sällskap när jag skulle inhandla det sista osv. Sen kom Emelie och hämtade
upp oss, för vi skulle vara moraliskt stöd åt henne inne på jysk ; ) Var där ett tag, sen
mötte vi Stoffe vid Maxi, handlade käk osv. Hem dit, han bjöd på middag, han kan han : )
Sen ner till min morbror & kusiner, för mamma och morbror fyller år idag GRATTIS.
Var där och fika, prata och "lekte". Hoppade studsmatta (kommer ha träningsvärk imorn),
sköt boll med korgar, typ osv. Var en trevlig kväll, träffas för sällan fast man bor 15 min
ifrån varann.

Sen hem, duscha, smsa, åkte till båten, checka resväskan, osv. PUH!
Men imorn 15:30 lämnar jag o Mallan Enköping, kl:19 lyfter planet mot Turkan.
Där vi ska: sola, bada, dricka & äta gott, njuuuuuta : )

Hemma igen lördagen den 29/8 kl:06:00 kanske, planet landar kl:04:35 iallafall : (

Ha det kanon här hemma i kylan, medans vi ligger och latar oss vid
havet på en strand med en drink i handen och solen i ansiktet ; )




Golfning i Bresse -09



På Teneriffa -08



En toppenkväll hos Mall, Peter & Joar -09

Bye Bye Svedala, och Hej Hej Turkland : )

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ha de så himla bra vännen! Sola åt mig med och om du hittar nått sånt där turk armand kan du köpa de då så får du pengar när du kommer hem! :) Nej jag är inte osams me han ja fick bara be om ursäkt! Haha! PUSS <3

2009-08-21 @ 11:50:25
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0