Tårögd

Det är inte ofta jag blir det, men ligger och
lyssnar på The Poodles nya singel: One Out Of Ten,
den är bra, lugn och fin!
Inte så långt kvar tills den nya plattan släpps, en månad
prick imorn, så den 20 maj släpps den! : ) Det var på tiden!

Annars så har det varit en vit helg för moi, hör och häpna ; )
Var hos Stoffe i fredags, och jobbade till kl:19 igår, beställde en
kebab och åkte upp till Mall. Åkte hem vid halv tio, då knallade
jag upp till Josefin en sväng, för att snacka lite skit med henne o minime.
Sen drog dom på joar, ovanligt ; ) Och jag knallade hemåt.

Och idag har jag o Hannah varit på "vårmaknaden", köpte oss 12 par
strumpor, behövligt! Men det var ju storm ute, så vi vart inte så långvariga.

Idag är det söndag = tv & myskväll : )

...Bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0