Hjärnan är fullsmetad

Puh, första "riktiga" skoldagen över då..
Känns att man är lite ovan, spec. i skallen.
Mycket att ta in osv.. Var inte bara jag som kände
så, så antar att det tar ett tag innan vanan är inne igen.

Började med att vi fick ta av oss skorna, och sedan
hitta makan till dem. Hm?! Efter det var de blind man skulle
vara. Och man hade en ledsagare, så sprang runt med en
gasbinda för ögonen. Och till sist fick vi en massa lappar med organ,
på latin, som vi skulle klura ut vad det var, sen rita ut det på en
tom gubbe på tavlan, lätt!

När vi hade slutat, så bestämde vi oss,
jag och två till (klass kamrater) för att ta en fika
på stan.. Så det var trevligt : )

Nu väntar jag på käk, sen känns det som om jag
kommer somna. Fast ska försöka hålla ögonen öppna,
och ta mig en prommis, underbart väder : )

Hoppas eran dag varit bra!

...Ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

älskar dig min bättre hälft <3

2009-04-03 @ 11:22:07
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0