"Bortamatch" ; )

Såg att jag inte hade bloggat sen i onsdag, så kan det gå!
Har iofs legat i migrän i två dagar, då är man inte så
pigg på datorer eller ljus överhuvudtaget :-/

Fredags: Var en sväng till västerås med Hannah, lallade runt där i solen : )
Sen vid kl:19 gick jag till Empan, fixade henns frippa, åkte ut till Bresse, sen
skulle killarna käka. Sen så hamnade vi tillslut hos Stoffe, drack lite vin osv.
Och kvällen/natten kunde inte ha slutat bättre!

Lördags: Gjorde inte så mycket, blev inte så mycket sömn under natten, så
låg och vilade till och från, sen började jag jobba kl:16-21, sen hem och somnade
ganska fort efter det..

Söndags: Var hemma hela dagen, solade lite på baksidan, sen var det ju tv-söndag : )
OTH, Gossip, Wipeout, Two weeks notis, sen zappade jag lite emellan allt, kunde inte somna,
som vanligt.. Men sen så, slocknade jag till slut!

Idag då, plugg all over som står på schemat..

Åh, blir så sugen på att kicka boll när gräset börjar på att bli grönt
och värmen kommer fram, det är riktig sommar det..
Grönt gräs och en fotboll : ) Sen en motståndare, eller två!



...So far, so good





Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2009-04-27 @ 23:51:16
URL: http://linabodin.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0