Sweet sixteen and never been kissed

Blir väckt av ett sms kl:11.11; "Det snöar ute :) Puss"

Damn, tänkte jag.. Men jag är ju van med "svensk vinter",
så gick till fönstret och tittade, snöblandat, som jag trodde!

Blev inget Bålsta för mig igår, var till farmor och käkade,
sen gick jag o sis till E. Och gick vidare därifrån till Jossan!

Klockan bara rann iväg, så rätt var det va så var den 03:20,
då började jag tänka på refrängen.. Men det var en trevlig kväll :)

Och idag ska jag på kalas hos min kusin, hela 16 år blir han, grattis!
"Sweet 16 and never been kissed" (haha, Mallan kommer du ihåg "bingon" på Teneriffa)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning.

Ha en toppen söndag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0