Gratis Singstar kväll på Chili

Och vad gör jag, som är besatt av Singstar, typ :-P
Jo, jag sitter hemma, här framför datan, huh..
Men jag har ju lovat mig själv att inte gå ut på ett tag,
har blivit för mycket pengar åt utgång nu på senaste..
Joar och Chili finns väl kvar, men kommer singstar igen?
Det är ju de som är frågan.. Jag o min singstar kompanjon
sa att vi får ta det en annan kväll, här snart : )
Annars har hela dagen och kvällen varit cool lugn, och så
kommer det att förbli (för ikväll iaf).. Sitter o lyssnar på musik
hemma ist, blir väl en film sen..
Måste ut till hummelsta imorn o hämta lite grejjer som blev kvar där
ifrån 80-tals festen igår.

Ha en bra kväll ellesammans : )

Kommentarer
Postat av: Elin

Å jag som hatar facebook. Nu måste jag ju spana in där. Aaah va jobbigt! Singstar är hur gött som hheeelst..du måste ha ångest för att du inte va där alltså! =)

2008-01-14 @ 17:43:42
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0