Retstickor i all ära, men kul hade vi



Kvällen igår tillbringades med dom här pinglorna : )
Hade en riktigt trevlig och rolig kväll, även fast dom mobbade mig varje gång jag fick sms, hm!
Menmen, kul att man kan roa några iaf ; )

Vi tittade på mamma mia, försökte bortse Karin´s rapar, skrattade, pratade osv. En riktigt tjejkväll med andra ord : )
Kommer inte att ske på ett bra tag nu med alla närvarande, och igår saknade vi Jenny ibland oss,
så vi var inte "fulltaliga" då heller.

Men tack för en toppenkväll tjejer, hoppas vi kommer fortsätta ses / umgås / festa hyffsat mycket
ihop även fast Sofie lämnar oss!



-

"Du ska inte ner och snacka lite i micken då?"

Haha, jag dör!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem får du SMS av Emma ;) Låt mig höra :P

2008-12-10 @ 20:18:09
URL: http://helmtrud.blogg.se/
Postat av: Karin

Du, prova o käka en hel påse tacochips själv så ska vi se om du kan hålla dig från att rapa! :p

2008-12-11 @ 16:15:13
Postat av: Emma svarar:

Karin: Haha, du behöver inte äta en hel tacochips påse för att rapa :p det kommer ändå, men jag tycker om dig ändå :D

2008-12-11 @ 16:59:09
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: sebastian

Of course I did ;)

2008-12-12 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0