Kryssning, Tallin t.o.r

Seeeeg dag, låång dag...
Pallrade mig upp vid 10 imorse, pappa ville bli klippt
och friserad innan dom skulle dra i väg på kryssning vid 12 tiden..
Så nu är det lugna gatan här hemma, SÅ skönt.. Fast hunden är ju kvar dock!

Har varit en sväng med Sis på staden idag, och ni som bor här vet att den
går man igenom på 3 röda..
Men hon skulle klippa sig vid halv 3, så det vart ett litet tidsfördriv innan iaf.

Det blir ju så fort mörkt ute nu, skit tråkigt och jobbigt,
för man blir så trött av det.. Så vid 3 tiden är det typ svart ute,
då känns det som om klockan är 22-23 och man vill hoppa i säng!

Om Sis kan locka klart burret nu, så vi kan krypa ner och titta på
Sex And The City the movie nu snart.. Tror dock att jag kommer somna
till den.. Men det är ju min film, så har sett den ett x antal gånger :)

Hoppas ni pallar mörkret bättre än mig, för jag är skapligt trött!
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0