Get away in Stockholm

Lördagen då:
Jag, Sis, Emelie och Josefin + Rambo åkte till Santorini för att få lite
mat i magen, var väldigt gott med en kebab dagen efter :p

Sen åkte vi ut till Kjelle B, var där ett tag, kastede pil,
snacka lite skit och lyssna på musik.. Sen bar det av in till
stan igen, upp till E och hängde där..

Sen vid kl:00 cirkus drog jag till el stockholmo och solna..
Pappsen var på galej och snäll som jag är ställer jag upp och hämtar
honom mitt i natten, när jag kunde ha festat själv ; )
Men vad gör man inte för farsgubben.. Tjänster och gentjänster : ) hehe..

Idag är jag lagom seg, gick upp för mindre än en timme sen (!)
Vid 15:30 t v i n g a d e jag mig upp. Skulle kunna ha legat kvar, kanske
sovit till imorn tillochmed. Förstår inte varför jag är så trött idag,
var ju lugnt igår.. Iofs så blev det ju inte mycket sömn i fredags natt, kom hem kl:07
i lördags morse, gick och la mig, och gick upp vid kl:12 igen, så det sitter nog i..

Nej, nu blir det en sväng till Mc Donalds för lite mat (frukost för min del) haha..

...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0