All i want for christmas is you

Känns som om det där är en standard replik i dessa tider..
Sen om man fick det, skulle ju inte det vara helt fel ; )

Dagen i all ära har spenderats med mina två småskruttor, Malin & Emmi,
vi har varit i västerås hela dagen, shoppat lite klappisar, nu har jag 2 st kvar att köpa, hm!
Sen blev det en "nyårsklänning" också, inte för att jag har den blekaste om
vad jag ska göra då, menmen.. Löser dig väl, i guess!

Sen käkade vi lite mat, och sen hem till M för en Singstar / idol kväll.
Hannah kom även och joinade oss, sen kikade Isabelle och Josefine förbi en
sväng också, väldigt trelvligt..

Nu sitter man här, har precis pratat med min älsk, hon har haft en lång men skojj dag : )
Hoppas att allt löser sig, och att det kommer gå bra med allt, du vet vad jag menar!
Skönt att höra att hon trivs iaf, än så länge ; )

Nu ska jag slå in några klappar, sen ta mig en dusch.

...Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0