Syskonkärlek

Den person jag kommer sakna mest när jag tar mitt pick
och pack o drar, det är min underbara lillasyster.
Min andra halva, har aldrig varit utan henne, det är min bästa
vänn. Hon som alltid finns där, som alltid lyssnar när jag vill prata.
Som alltid retas när man inte är på humör, hon man alltid har som
roligaste med när man går ut o shakar ass, åh!
Men, hon måste komma upp på alla lov o alla helger, annars vet jag
inte hur detta sla gå :-/ Jag vet att jag är larvig nu, men det är min soulmate
vi prata om här. Det längsta jag har varit ifrån henne är en dag liksom.
Jag älskar dig minime, kommer alltid göra det ♥

image10

Kommentarer
Postat av: DIN FÖRALLTID

ååh.. nu började jag grina.. det är sant.. det rinner tårar ner för min kind och jag kan inte hjälpa det..ÅH VAD TÖNTIG JAG ÄR!! shit du har bara varit borta någea timmar och jag grinar redan!!
men jag saknar dig redan baby!! Jag älskar dig min andra halva

2007-12-02 @ 16:47:53
URL: http://linabodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0