Look

1. Hur gammal är du om fem år?
25 år (fast fyller år om typ 25 dagar, så 26 då)

2. Vem tillbringar du minst två timmar med idag?
Min andra halva, lillesyster

3. Hur lång är du?
170cm, sist jag kolla

4. Vilken är den senaste film du sett?
Love actually

5. Vem ringde du senast?
Kersti på Baren

6. Vem ringde dig senast?
Mammi

7. Hur löd det senaste smset du fick?
" Tja Tjejen. Idag är det en ny dag och jag mår kanon bra..
   Man behöver nog vara lite nere ibland för att må riktigt bra igen :)
   Tack för ditt stöd, det behövdes igår.. Puss & Kram "


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Båda, men smsar nog mest

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din pappa?
Igår kväll

11. Vilken är din favorit julsång?
All i want for christmas is you

12. Vad fick dig varkligen att skratta senast?
Haha, killarna ifrån i fredags natt

13. Hur stor säng är din?
180 cm (dubbel) ;)

14. Sover du med eller utan kläder?
Pyamas

15. Känner du någon med samma födelsedatum som du?
Eh, nej.. Var förstfödd i Uppland, så nej gör jag inte

16. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, fler en än gång

17. Vilket är ditt favorit program på teven?
Många, men sex and the city är nog favoriten :)

18. Vad har du närmast dig jusst nu som är rött?
Gardinen brevid mig

19. När var du i kyrkan senast?
STUDENTEN

20. Vilken är din favorit glass?
Hm, kulglass (daim & blåbär)


För er som har lika lite som mig att göra för stunden :)


Kommentarer
Postat av: Lilla

haha, du kunde inte ändra på några som JAG har svarat ;D

2007-12-12 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0