Jobb, Hultsfred och, hm..

Yepp, skulle ha skrivit igår, men blogg.se ville då inte samarbeta..
Så skriver väl en liten rad nu ist..
Igår var jag bara hemma med huvudvärk, SÅ kul..
Idag har jag o mamma varit på stan o köpt Linas sista klapp :)
Annars, hm.. Inget..
Eller jag har fått ett schemapå hummelsta nu : ) : )
Mycket glad över.. Då har man sina dagar man jobbar på,
slipper man bli inring kl:15.15.

Sen har jag o Älin pratat om att vi ska ner till Hultan o gå ut
där ist för här. Där äre 18 på juldagen också.
Här får man ju vänta tills man är 23. Annandagen är det 18 på.
Men är så trött på alla 89-88 (förutom er jag känner), dom kan verkligen inte
b e t e sig!! Hur svårt äre?

Nej, nu ska jag ägna min tid åt annat!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0