Home sweet home

"Borta bra, men hemma bäst"
Japp, hemma igen :)
Haha, det blev en låång vistelse för mig o Hannah ;)
Men vantrivs man ska man ju inte stanna kvar o må dåligt.
Så vi tog vårat pick o pack o åkte hem igen. Tack pappa ♥
Men vi träffade ju en goding iaf, Älin ifrån hultan ;) heh

Fredag: Lång bilkörning hemmåt.. Men bara hem o duscha & byta
om o göra sig i ordning för att dra i väg på fest hos Emma S. Födelsedagskalas!
Massa människor o rooooliga människor.
Taxi ner till joar, fick stå i kö :O inte varje gång. O nu har dom börjat
kolla väskorna också, hm. Var lagom mkt folk.. Hade riktigt roligt där,
som vanligt nuförtiden :) Sen efter stägning var det mkt tjat om vi
skulle på efterfest eller ej. Men jag o sis bangade, var SÅ trött..
Knappt sovit en blund på heeela veckan, kört både upp till stöten o sen hem
i fredags, så a. Men många rooliga kommentarer o snack på vägen hem iaf:
- Vafan står dom där för?
- Gul, blå o röd låda
- JAHAAA, var det så ni menade
- One ögla
- VG (uttala wiiigiii)
- en hel platta öl, eller 23
- det är inte en HEL
- men förlåt då, nästan en hel då
- vart bor du då? alltså, är inte riktigt säker, men det ligger här borta nånstans
OJOJ, så mkt skratt på vägen hem

Lördag: Låg bara hemma hela dagen, badade jacussi o dega framför tv:n
Söndag: Same ↑

Nu.. GOD NATT
                            

Kommentarer
Postat av: Elin

haha..jag ska gå runt å fråga varenda gäst VEM ÄR DOOO å sen ska jag lägga till mä världens smile :D då kan dä ju knappt bli fel? då får jag ju lixom mä allt i ett ;)
Ni får komma te mej i hultan i sommar å gå på festivaaaaal..woohoo =)

2007-12-10 @ 10:47:05
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

haha..japp..jag draaar mä mej dom in te brasseriet å tviiingar dom å köpa den dyraste tänkbara maten..å under tiden ler jag såkart konstant. Dä gör mej nog till stötens bästa värdinna ;) Ja, men sovplats löser sej alltid på nåt sätt..ni kan säkert få bo där vi bor =)

2007-12-10 @ 15:18:08
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0