Kareoke

Blev en kareoke kväll igårkväll, hur kul som helst. Till en början var det bara jag o pappa som sjöng (vi får alltid "börja", tills dom andra fått i sig lite). Sen var nästan alla uppe o sjöng!
Tiden gick så fort, o vips så var kl närmare 00, då åkte vi ner till all in där bakslag spelade, dom kan verkligen få igång folk. Sen hamnade vi på hörnan (som i vanlig ordning). Var riktigt skoj där med, var nån trubadur där som spelade lite bugg/twist låtar, kul att "ful dansa", twista lite :p
Träffade på nån snubbe som ville bjuda med mig till Dubai också, inte helt fel. Synd bara att snubben var 1.50 lång, 35+ och var ifrån Beirut (inget fel på det), men han var kass på engelska. Sen fick jag gömma mig för honom resterande tiden.
Kvällen avslutades bra ;)

Söndag, knallade till misto uno för en pizza, sen vart det att hjälpa Hanna flytta lite. Sen tog vi en pause o åkte till idrottshuset o kollade på fotboll.

På kvällskvisten lagade flugan o jag mat, snackade skit, analyserade o funderade lite.. Som vanligt :p

Nu är det dags att sova, börjar jobba imorn igen :) efter en 2 månaders sjukskrivning, usch. Får se om jag kommer ihåg hur man gör/beter sig.

God natt



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vem är flugan? :)

2011-10-24 @ 13:17:18
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0