Helgen

Hängde med syrran i fredags, åkte och storhandlade och lagade mat.

Sen åkte jag med Hanna och tog in hästarna, för att sedan Ha en mysig kväll med tjejerna. Fotboll & idol tittande. Eller, mest prat faktiskt ;)

I lördags började dagen med att ta upp min resväska på vinden. Antar att det inte blir någon mer resa i år :( Kunde ha varit i marmaris nu, men icke! Sen rensade jag ur min garderob och byråer, två stora påsar. Fattar inte hur allt har fått plats. Men då vet jag nu att det finns plats för mycket nytt nu ;)

På kvällen blev det vin med Hanna & Anna :) Började med "stalltjänst", innan vi fick korka upp. Sen blev det all in och sen hörnan. Riktigt galen och rolig kväll ;)

Söndagen, jag o Hanna gick till wickmans och pratade av oss lite. Sen lite senare på em kom grannen över, vi gick o handlade lite och lagade sen mat och satt och pratade marmaris minne, herre gud. Så himla roliga och störda grejjer man har gjort där, och det största frågetecknet är: hur fan hinner man med allt på 2 v. Låter på oss när vi pratar att vi har varit där i flera månader i streck, allt man varit med om, haha!! Underbara land.

Idag pratade jag med en ssk, jag kommer bli fortsatt ss :(
Efter det knallade jag till Hanna för lite prat, och sen kom syrran o hämtade mig där, så är hos s nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0