Seg, segare, Emma

Min uppdatering är inte den bästa.. Men nu när appen (äntligen) kommit kanske det blir bättre!

Veckan i marmaris i augusti var awsome :) Riktigt kul partyvecka! Dock slutade den inte bra. Två av oss blev sjuka, en där nere sista kvällen innan vi skulle åka hem och jag 3 dagar efter vi kommit hem. Så det blev sjukan för min del i en vecka med dropp och -3 kg. Plus 1 månads sjukskrivning! Har aldrig varit/blivit sjuk när jag har varit utomlands och man är ju ändå ganska berest! Tråkigt, men det avskräcker inte mig. Skulle kunna åka tillbaka imorn! Nu mår vi bra iallafall, så nu är man inte isolerad längre!

Lite roliga nyheter nu, jag ska bli moster OCH gudmor i mars <3 Min älskade lilla syster ska bli mamma! Jätte spännande och roligt :)

Förra lördagen blev det 25 årsfest ute i ryssbo, riktigt trevlig kväll :) Om man bortser ifrån min förbannade huvudvärk som spökade hela kvällen/natten, men hade kul ändå!

Vad mer har hänt? Umgåtts så mycket som möjligt med vänner nu när man är ofrivilligt ledig, börjat rida lite smått med/hos en vän. Hästar än något som man saknat, och fotbollen. Men den har jag inte tagit tag i, än! Någon släpa i väg mig på en träning tror jag..

Nu får det räcka för ikväll, för imorgon väntas det middag med vänner!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0