Oktober

Nu är oktober här, vilket märks. Hösten är här, som verkligen inte är något för mig. Jag är en sommar, värme och sol tjej. Så höst och vinter kan jag gärna vara utan, men inte så lätt att undgå när man bor i Sverige! Kallt, grått och mörkt.

Tur att man har vänner man kan ha lite skoj med, som i lördags. Vi var på K14 och åt mat för att fira fina Hanna som fyllt 26 år, sen fortsatte vi till all in och avslutade kvällen på hörnan. Var en jätte trevlig kväll :)

Nu är det måndag igen, och jag börjar bli riktigt trött på att vara sjukskriven! Det går väl an när man har något att göra, eller har någon att umgås med. Men idag är en sån dag då alla antingen jobbar eller är upptagna!
Hade jag haft ett större kök och frys hade man ju kunnat baka, men dåligt med plats för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0