Magrutor

"Åh fan, du har ju magrutor. Grabbar, känn". Det var en av kommentarerna i fredaga natt, haha.

Började fredags kvällen i stallet, sen lite vin hos Hanna och därefter all in, där det kändes som om vi knallade in på en studentfest. Inte en människa över 20 tror jag. Så vi gick vidare till hörnan. Det blev en komisk, skum och en riktigt rolig kväll ;) och på vägen hem diskuterade vi kök med ett par grabbar, då kommentaren "Du har ju magrutor har jag hört, så du lär ju kunna sätta kakel", dök upp.

Lördagen, ut på morgonen till stallet med Hanna o Linnea! Sen hem och efter kl 15 åkte jag o H ut igen, då blev det en ridtur, över till ön o mata djur o in till stan igen för lite tacos med vänner hos Hanna. Ifrån att vi bara var 3 pers ifrån början, slutade det med att vi vart 12 st :) Vidare till all in, sen hörnan. En lyckad kväll ifrån start :)

Söndagen, började med pizza, sen en ridtur (vi rider i skogen o H hör ett skott, tittar på mig och utbrister "älgjakt, just fan, det är ju älgjakt nu). Sen avslutade vi söndagen i ishallen för att kolla på hockey, liljan-vik (4-2).
Var även Arvids 1 års dag <3

Måndag, har häng med syrran!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0