Vad har hänt?

Förra helgen: Fredags, jag och grannen skulle bara dela på en flaska vin och boka taxfree. Det slutade med att vi började dricka öl, sen baccardi och sen vin och vi hamnade till slut på joar. Slutresultat: skit kul impulsutgång som resulterade i ingen taxfree beställning. Lördag, lagom död skulle jag ta mig upp till Sofie för lite ros'e drickande på balkongen innan avfärd till Caroline och Västerås! Kom igång vid 20- tiden. Hade det jätte trevligt där och sen förflyttade vi oss till Blue Moon Bar, riktigt lyckad kväll!! Söndagen gick jag o grannen ner till våran båt och satt där och stekte i solen. En riktigt bra helg :) Veckan har gått i jobbets tecken, dock så hann jag och Hannah med lite tacos o vin i onsdags :) Och idag, fredag den 13, efter jobbet drog jag och grannen till Västerås för lite shopping :) Vart en del inköp! Sen tvärdog min iphone, helt svart och kunde inte göra ett dugg. Men det gick att ringa till mig, dock utan att det ringde i luren. Så efter mycket om och men, hit o dit, så var det "bara" mjukvaran som hade hängt sig. TACK och lov! Nu ligger jag i sängen och har en hel drös tankar som snurrar i skallen.. Jag kan inte sova, jätte kul när man vet att klockan ringer snart! John blund, where are yoooou? ZzzZz Jaja, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0