Mobilblogg

Här är det bra dött. Har nämligen inget intressant att dela med mig. Jag bor i stort sett på jobbet känns det som! Har dock köpt en ny säng :) det var på tiden!! Och ikväll efter jobbet blev det en mysig kväll hos Sofie och Linus med Jenny och Johnny :) 5e hjulet, jag vet. Tur att Bosse var med, så jag inte vart helt solo ;) en tålig sak vi kom på några gånger under kvällen: vi satt och pratade om damsugare och dess märken och påsar (!) och facket (!) snacka om att man börjar bli "gammal". Var inte länge sen (läs något år) man drack och festade varje helg och planerade nästkommande utgång med kläder osv osv. Nu är man nästan aldrig ute eller festar, jag har nog bara varit ute 1 gång detta år, och det är snart april. Innan dess var jag väl ute i början på december, inte ens juldagen var jag ut på! Men det kan ju bero på att det är inte speciellt kul längre och det är bara nästan yngre som är ute nu. Och man är för lat för att gå ut i en annan stad. Jag reser hellre :) Nu vart det ett litet osammanhängande inlägg märker jag, men det var de jag hade att dela med mig! Dags att sova, jobbet väntar imorn, som vanligt på en helg! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0