Här var det dött, but now im back!

Oj, var länge sen jag slängde in en rad här! Resan till marmaris i juni var kanon, som alltid :) Ny resa är redan bokad och jag åker om 31 dagar igen! Det där landet och den där staden ska man akta sig för, antigen hatar man det eller älskar det, ja det är ju det sistnämda för mig! Som min vän sa till mig när jag kom hem därifrån första gången: "Välkommen till marmaris sjukan, du kommer aldrig att bli frisk ifrån den!" Och det stämmer hur bra som helst. I love to go there, but i hate to leave it! Annars har det varit mycket jobb, umgåtts med vänner, hängt på all in och lite så! Dock är det nog världens sämsta sommar här. Har varit soldagar MAX 5 gånger sen jag kom hem. Värdelöst, varit ute med båten en enda ynka gång på hela sommaren, inte okej!!! Tror nästan att jag ska bosätta mig i marmaris nästa sommar, från maj till oktober. Då är man garanterad sol och värme, plus galet roliga kvällar! På tal om något annat så klarade min syster sitt körkort igår, finally! :) Nu är det snart dags för jobb! Och det kommer inte ta lila lång tid som sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0