iPhone 4

Yes, det fanns en 16 gb och en 32 gb kvar, just my day :D
så jag norpade den ena, så nu är man iPhone ägare.
Syrran följde med, och är så avis, den stackarn. Hon
får väl låna min och spela sitt ninja fruit på om det ska va så.
Dock fungarar den inte förens på tisdag, men att ringa och sms:a,
då hoppar abonemanget igång. Så tills dess så får jag lära mig den
och lägga över alla nr :/ Jobbigt!

Men nu är jag glad :) Lite deppshopping efter Thailand, jag och
grannen är experter på det. Sist var det hon som köpte en ny
mobil när vi kom hem ifrån utlandet ;)

Nu är jag ute i Ryssbo, och ska umgås lite med Jenkan innan hon
drar till kanarieöarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0