Fredagskväll

Hade en bra dag på jobbet :) Dock den sista dagen, för den här gången. Lite annorlunda att jobba på en skola istället för ett demensboende, folk hela tiden som är i rörelse, ljudnivån är helt annan osv osv. Hoppas man får komma dit igen :)

Det är fredagskväll, och jag är hemma! Hör o häpna. Blev medbjuden på lite glöggdrickande hos en vän. Meeen, jag tackade nej och stannade hemma. Kommer inte ihåg när jag var hemma en fredagskväll senast.. Känns lite skumt. Lagade lite mat o köpte lite gott. (varför undrar jag nu, jag äter väääldigt sällan godis, nästan aldrig) Har väl ätit 7 godisar, och nu vill jag inte ha nå mer. Värt att då köpa godis för 60 kr, hm! Total blackout tror jag.. Jaja, den som är sugen på godis, kom hit! Nu är det idol som gäller iallafall, första fredagsfinalen jag kollar på, brukade följa det förut. But hey, life changes. Tydligt det.

Heppåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0