Detta har hänt

Har varit lite dåligt med uppdatering, men har helt enkelt inte haft tid & ork.
Men här kommer en uppdatering om helgen / veckan:



Idag blev det först jobb, sen glasspremiär på torget med Sofie :) Och efter det åkte jag
ut till Ryssbo för att hjälpa (kolla) på när Jossan målade utemöbler!



Igår, tisdag, beställde jag dessa, är påväg hem till mig nu! Sen blev det



grillning och mys i Ryssbo med Jenkan, Jonkan & Sofie :)



I måndags var jag ledig, så jag och pappa tog en sväng på motorcykeln :)




I lördags så jobbade jag till 16, sen blev det middag, vin, alkholäsk, öl & rosé hos Hannah,
som resulterade i en utgång, i Västerås med Hannah, Elin & Zandra :) Riktigt lyckad kväll!
Var inte ens trött på jobbet i söndags, kanon!

Ja, det är lite av vad som skett :) Det vankas vår nu också, underbart. Som jag väntat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0