Mörkt och Kallt

Är inget jag gillar.. Usch för hösten!
Har jobbat ända sedan jag kom hem, tummen upp för det, hm..
Men igår var det en ledig dag, så då blev det lunch med mina
fina tjejer :) Sen drog jag o Josie till Västerås för att shoppa lite
varmare kläder, burr. Hittade lite iaf!
Sen blev det en prommis på kvällskvisten, vi är så hurtiga så!
Får fortsätta med det, man sover bättre då har jag kommit fram till.
Och det är ganska roligt, för varje kväll vi går, har vi något nytt att prata
om (om turkiet), det enda vi pratar om, typ.. Och hur tråkigt Enköping är!

Nu sitter jag på jobbet, har 40 min kvar..
Fotbollen är på, håller tummarna för Sverige att dom knäcker :)

Efter jag slutat, blir det ett besök hos systrarna Andersson, eller
hos grannarna kanske man ska säga!

Det var allt för mig denna fredags kväll.. Jobbar heeeela helgen
dessutom, så det blir lugna pedaler för mig! (om någon undrade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0