Vilken resa, strandsatta i Istanbul

Nu är vi hemma ifrån Marmaris igen :( buhuu..
Har varit hur underbart som hellst, man kan inte ha tråkigt i Marmaris!
Även fast man inte gör så mycket jämt, så är det ändå mycket roligare
att göra inget där än här. Vi har fikat, druckit öl, hängt på våra stammis fik,
sett lite turistgrejer för en gångs skull, gått 1 mil om dagen, haft kul på
barstreet, åkt moppe, osv, osv. Jag måste nog hitta mig en snygg o rik karl
där nere som jag kan gifta mig med, så jag kan flytta dit på heltid.
Slippa den här kalla vintern, usch!

Men när vi skulle hem sen, flyget från dalaman till Istanbul var försenat 5 tim,
så vi fick vara kvar i Istanbul ett dygn, så nu har man varit där också och sett
lite.. Det var ju lite spännande, inget man var beredd på! Så en extra natt på hotell
var ju inte så tokigt, men skulle ha uppskattat om man fick sin väska, men icke.
Så man kände sig ju väldigt fräsch! Menmen, jag har haft det helt underbart iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0