Nu kan vi pusta ut

Började min lediga dag med att dammsuga, sen knalla ja över till grannen för
att hjälpa henne att baka, snickerskaka igår, kladdkakemuffins med smält marabou polkachoklad & strössel idag.
(Jag fick baka, typ) Men det är nog lite utav en hobby för mig, haha. Jag tycker det är skit kul att baka, men ogillar att äta det! Bra bra, tur att man kan baka på jobbet och dom äter upp det..
Sen blev det en sväng ut.. Nu sitter jag och äv svintrött och har huvudvärk, borde (måste) plugga.. Fan så bra kombo!

Pirr, pirrr, piiirrrr! Soon its time for some crazy things :)



Kommentarer
Postat av: josefine

ja, någon gång ska jag väl använda den. kanske när vi ska åka skridskor ? =)

2010-11-08 @ 19:55:05
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0