Freeedag

Men vad gör det, jobbar hela helgen. Men jag klagar absolut inte :)
Finns ändå inget att göra! Kolla Idol då, men det hinner/gör man ju.
Har delad tur idag, så är hemma och mellanlandar tills det är dags att
knalla tillbaka.. Träffade far min påvägen hem, så följde med dit
en sväng, fick då deras skiva ;) The Phills (you know where you heard it first)
Så sitter och lyssnar på den lite, plus annat. Skiftar lite!
Ikväll blir det som sagt Idol :)



Jag är såååå glad, ivrig, helt uppsnurrad!!! Haha


Kommentarer
Postat av: josefine

undrar varför du är så glad? är det för att du ska umgås med mig 24/7 i elva dagar ;)

2010-11-05 @ 16:32:35
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0