Det är mycket som saknas

Speciellt när man är hemma i Sverige igen..
Jag saknar:
- värmen
- prommenera runt och se saker/folk hela tiden
- sätta sig ner på ett fik i solen och inte se samma människor hela tiden
- dricka öl i solen
- dricka öl på en brygga mitt i natten
- fiska när det är mörk med roliga människor
- vara på barstreet
- kunna byta klubb när man vill utan att behöva betala inträde
- att klubbarna ligger vägg i vägg
- se killar som KAN dansa
- höra bra musik (sverige är typ 1-2 år efter)
- åka moppe (i sverige är det pinsamt, i marmaris är det sköönt)
- äta frukost på balkongen
- skratta åt alla knäppa komentarer man får när man går förbi affärer/stånd
- träffa nya människor

Jag kan hålla på hur länge som hellst känner jag, för nästan allt är bättre där än här.
Saknar fan tom att bara ha varmvatten 2 dagar av 11.

"men en soppkvast kan man väl fan få låna iaf"
"en tekniker i klackskor"
"i have seen KNOW one time"
"whats up whit the shoes liksom"
"preccciiiisss"
"det är ju inte jordgubb, precis"




Kommentarer
Postat av: josefine

saknar allllllllt!

2010-11-25 @ 15:52:41
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0