Vem fan har beställt??

.. Det här vädret?? Det verkligen ÖSTE ner snö igår!
Det är ju försjutton snart April, vad är det här??
Jätte kul när man skulle ta bilen idag, tog förfan 45 min
att skotta/borsta/skrapa fram den, såg ut som en iglo..

Och jag då, sjuk AB.. Har dragit på mig en förbannad hosta nu också,
kul. Det har jag då fan inte betsällt. Tror jag har fått en dos av feber också!
Det går bra nu (Y)

Helgen då, jag sa att den skulle bli vit till 99%, och den blev
vit till 110% kan jag säga er. Det ni! Jag kan bara jag vill :)
Men inte fan blev ja nå friskare av det inte, så kunde ju lika
gärna ha festat, haha.. Nejdå, det var nog bra för kroppen (invändigt).

Mycket svordomar och gnäll, men det får ni ta, för jag är sjuk!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0