V A R N I N G

- För snöras, det bara öser ner ifrån taken, livsfarligt!
Och det fortsätter att bara ösa ner snor ifrån min näsa också..
Roligare har man ju haft..

Vill bara åka till ett varmt ställe, vila upp mig, och bara njuta
av solen och dess värmade strålar (haha, mupp).
Komma hem, vara brun, utvilad och köra igen!
Tror att man skulle vara på topp efter det, tills man drar
iväg i augusti sen..

Helgen ser ut att bli vit iallafall, det var inte igår. Ikväll
blir det så i vilket fall, och kan garantera till 99% att
det kommer att bli så imorn med.. Har liksom inte orken
känner jag! Och Mallan säger att jag kanske ska börja att
lyssna på kroppen, hon är vis hon..
För en vit helg har man ju inte dött av, eller?




Jag har börjat med någon konstig pose, fråga mig inte varför, vet att
den inte är snygg, men som en annan vis vän sa: så länge man roar
andra. Får väl köra på det då ;)



Behöver ju inte förgylla Joar´s kamera varje helg liksom, den och
dom får nog klara sig utan Boddan, for this time. But, i´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0