Snacket rullar på

Som vanligt, haha. Bor man här vet man vad det handlar
om. (kanske inte specifikt, men att det snackas)!
Tycker att jag nämnder det varje gång jag bloggar, att jag orkar?
Men det är så patetiskt kul allting, det går liksom inte att koppla bort ;)

Idag är det en speciell dag för vissa ♥
Mer om det imorn!

En annan ska dra iväg till jobbet om ett tag, ska käka lite
och så först, then work time!

Får se om man orkar göra något sen ikväll, eller om
jag ska skynda mig hem, kolla på grey´s och bara vara..
Det visar sig senare helt enkelt!

Plugga skulle jag gjort idag också, men det är jag för lat för,
sen ska jag ju faktiskt jobba, haha.. Jag är bra på att snirkla
mig ur och slippa saker (som ändå bara berör mig dåligt i slutändan,
men känns hyffsat bra för tillfället) Jag är så dum!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0