Klockan 07:02

Ringer telefonen, och det är bara att ge sig i väg
och jobba. Halv 8 infann jag mig där! Fan så snäll man är!
Är ju dock ingen som tackaren för det.
Eller, hon jag jobbade med idag var jätte glad över det
och tackade :) Men jag syftar på cheferna osv.
Så där har jag spenderat min dag!

Skulle egentligen ha pluggat idag, men eftersom att jag har
jobbat, så känner jag bara: neeeej, min hjärna orkar inte.
Får se om jag gör det lite senare. Annars blir det pluggdag imorn, yey.

Planen för ikväll, Fius anser att eftersom att onsdag är "lill lördag", så
måste ju tisdagen vara "lill fredag", så hon är sugen på att dricka öl.
Vette sjutton om jag är så sugen på det.. Som jag nämt tidigare, man
är ju inte jätte ung längre! Och när jag dricker vill jag alltid gå ut och dansa,
har svårt för att sitta still då, blir lite sprallig, haha..
Men vi får väl se hur denna tisdagskväll slutar, är ju bra på tv också.


Typ, så här sprallig ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Helt rätt!

Efterfesterna är allt nu för tiden!

2010-03-16 @ 16:20:39
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: lena

vilket vacker hår du har, jättefint, bättre än när du har plattat det

2010-03-20 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0