Karatefylla

..Lite seg, jag VET! Men det kan bli så ibland har jag hört.
Helgen som varit:
Fredag: Var hos Fia som bjöd på förfest, hade riktigt trevligt.
Tydligen så trevlig att vi var nere på JB vid halv 2-2. Värt, haha.
Kändes dock som om vi var där i 4-5 tim. Sen knallade jag o Eve
upp till torget efter lite om och men. Träffade på resten av packet,
och det resulterade i efterfest. Den sjukaste jag varit med om, haha.
Även den roligaste tror jag nog. Den blir svårslagen iallafall!
(klockan 06:30)
"Du kan ju inte gå och dricka red bull nu, vi ska ju sova"
"Jag: Jag ska fan inte sova, jag ska gå hem snart."

Lördag: Var en död dag, eller seg och långdragen..
Blev inte många knop gjorda då inte, vi hyrde film och käkade
chips, föll mig i smaken. Somnade dock till 2:a filmen, dvs kl:23.
Man får nog vara lite trött efter ett dygn vaken, plus festande på det.

Yep, men jag har haft riktigt skoj iallafall. Jag älskar helger :)
Men nu får det nog vara dags för ett par vita tror jag :-/
Minns inte när jag hade det sist, och man är ju inte 18 längre, haha!

(Var dock inte jag som stod för en karatefylla ihelgen, haha)

xxx


Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Va skönt :)

Det var riktigt mäktigt i stockholm! :) Sen fest hos ida, och en sväng på joar! men lätt bäst efterfest! ;) jaså, ve mstod för katatefyllan?

2010-03-15 @ 16:32:46
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0