Honey

Trodde att det skulle bli en bra dag idag ju!
När jag vaknade imorse så satte jag på filmen Honey,
den är förbannat bra.. Samma med step up filmerna, man
får aldrig nog :)

Efter det började den dåliga dagen, är/känner att kroppen
inte är på topp. Har liksom varit förkyld i evigheter, sen
tillkommer det annat också. Baciller, get the hell away!
Brevet jag fick idag underlättar ju inte heller, bara efteråt
förhoppningsvis!!

Nu ska jag inte gnälla mer här, för jag ska snart få äta
potatisgrantäng med något gott till. Lill lördag, då blir det
lite mer kalasigare mat, haha..

Hoppas att ni mår bra och har haft en underbar dag i sooolen :)

xxx

Kommentarer
Postat av: josefine

svar: fan vad vi ska bada!!!! :)

2010-03-18 @ 18:04:25
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0