Catch up

Finns många fina rubriker jag skulle använt mig
av, om man tänker på vad som hände ihelgen, om
man tänker på vad som händer i Enköping, osv.

Fredag: Var en lugn dag, hjälpte Mallan att packa de
sista i kartongerna. Sen blev det Tacotårta hos Fia :) Och
alkohol för de andra, jag höll mig till cola och försökte övertala
en människa om att jag & Lina INTE är tvillingar, jag är störst osv.
Vet inte om det gick in riktigt... Åkte hem vid 12, ja var nöjd så!

Lördag: Ut och hjälpte Mallan & Tompa i huset (okej, vi snacka mest)
och njöt av solen, men lite bärde jag iaf. Trevligt att umgås lite bara också,
det var ju jämtlandsbesök här nere dessutom.
Sen blev det käk på Donken för mig & Hannah, och ett besök på systemet!
Och på kvällskvisten korkade jag & Hannah upp och sjöng kareoke.
Sen åkte vi vidare till Fia, där alkoholen fortsatte att flöda, haha..
Ölspelet är inte min grej, bara förlorar!
För att sen avsluta kvällen på joar, som i sin tur resulterade i en vurpa på vägen
hem, så jag trodde att jag fick hjärnskakning. Nu har jag en fet bula i bakhuvudet
som minne, och ett blåmärke på ryggen, yey!



En pigg jävel på joar vid 02 snåret! Eller nått

Kommentarer
Postat av: Emelie Möhlenberg

Haha, jag gillar hur du var på joar i lördags emma! :) you go girl!!!



Fick du inge sällskap hem?

2010-03-09 @ 18:57:52
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0