Alice I Underlandet

Idag har man varit ganska flitig, igen!
Städat och tvättat, check..
Och böckerna jag beställde igårkväll, dom
låg i brevlådan idag. Där snackar vi snabb leverans,
jag gillar cdon.com. Bra skit :) Hoppas att kläderna
dimper ner imorn då!

Sen har jag äntligen fått lite färg i skallen, slipper jag se
ut som en grottmänniska, check. Inte så kul att skrämma
folk mer än vanligt. Så ännu en god gärning!

Om ett tag så blir det bio, Alice I Underlandet,
Rix FM gav den en 3:a och rekomenderade att man skulle
se den i 3D. Meeeen, här i Enköping finns det inga sådana
nymodigheter, så vi får nöjja oss med en hederlig biosalong,
men det blir nog bra. Bra sällskap är huvudsaken :)



Jadu, what to say?

xxx


Kommentarer
Postat av: Josefine

ska boka biljetter till lady gaga.. hoppas jag får några sitter i kö nu :)

2010-03-05 @ 08:58:48
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0